My Apple Music Works

4 Aralık 2017 Pazartesi

Eserimin Notalarının Bulunduğu Kutuphane ve Bir Teessüf

Merhaba,
İki eserimin notası (Bir Fırat Teması Üzerine Metamorfozlar ve Cumhuriyet Üvertürü) Stanford Üniversitesi kütüphanesinde bulunmaktadır.
Yukarıda ekran görüntüsünü görmekte olduğunuz Stanford Üniversitesi Kütüphanesi'nin ağ bağlantı adresi de şöyledir:

https://searchworks.stanford.edu/?q=Server%20Acim

Bu iki eserimin ses dosyalarını dinlemek istersiniz diye düşünüyorum. Ve bu düşünce paralelinde bu ses dosyalarının linklerini sizlerle paylaşmak istiyorum. İlki Cumhuriyet Üvertürü. Bu eseri Howard Griffits şefliğindeki Zürich Oda Orkestrası 10 Ekim 1998 tarihinde Eskişehir Festivali'nin açılış konserinde seslendirmiştir. Bu eserimin tek icrası da bu olmuştur. Şef partisyonun ve partilerin bir kopyasını Rengim GÖKMEN'e göndermiş olduğum halde sayın GÖKMEN'in eserimi dağarına almadığını bilmek beni üzmektedir.



"Bir Fırat Teması Üzerine Metamorfozlar" başlıklı eserim şükür ki, defalarca seslendirildi. Hakan ŞENSOY yönetimindeki İstanbul Oda Orkestrası'nın konser kaydınının YouTube linkini sizlerle paylaşmak istiyorum.


Sizinle şimdi yapacağım paylaşım sizi çok şaşırtacak. Çünkü beni "Çoksesli Batı Müziği Bestecisi" olarak tanıyorsunuz. Bu paylaşımla benim aynı zamanda popüler müzik şarkısı da bestelediğime tanık olacaksınız. Bu dinleyeceğiniz şarkının sözleri aslında Evren AYNA adını taşıyan bir yakın dostumun yazdığı bir şiire dayanmaktadır. Şarkının ezgi ve akor yapısı bana ait. Düzenleme ise benim "demo" olarak hazırlamış  olduğum halinin Ankara'lı müzisyenler tarafından çok daha mükemmeleştirilmiş halidir.

Şarkıyı icra eden Tenor Oğuz SIRMALI Ankara Devlet Opera ve Balesi Sanatçısı bir Tenor. Bu şarkımı yeni çıkardığı "Yağmur Kokusu" albümüne aldı. Teşekkürler Oğuz.

Oğuz SIRMALI bu günlerde bu şarkıya bir klip çekme sürecinde, haberiniz olsun.

Şimdilik bu kadar. Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder