My Apple Music Works

18 Kasım 2011 Cuma

LINUX 20 YAŞINDA!

Linux TORVALDS'ın da içinde bulunduğu Linux Vakfı, The Story of Linux başlığını taşıyan bir video yayınladı ve sayfasında yirminci yaşını dolduran Linux için, insanları yeni videolar oluşturmaya çağıran bir duyuru yayınladı.
Ben, The Story of Linux videosunu çok beğendim ve bu videoya Türkçe altyazı oluşturmaya karar verdim. Videoyu indirdikten sonra, Pardus 2011 deposundan Subtitle Composer paketini kurdum. Oİ sayfasındaki yazıyı dikkatlice okudum ve ardından videoya altyazıyı eklemeye başladım. Birkaç gün süren uğraşlardan sonra, sonunda altyazı hazırlama işlemi bitti.
Hemen belirtmem gerekiyor ki, altyazıyı hazırlarken kaynak aldığım bir metin yoktu elimde. Sadece dinleyerek çevirdim. Eğer hatalarım varsa affola!
Bu videoyu, altyazı dosyası ile birlikte izlemek isterseniz ve hatta seminer ve/veya konferans veren Linux dostları, LKD üyesi değerli arkadaşlar bu dosyaları hazırlayacakları sunumlarda isterlerse ve beğenirlerse elbette kullanabilirler. Bundan memnuniyet duyarım. 20. yaşını dolduran Linux için, nacizane bir katkı vermek istedim sadece!.
Linkeri aşağıda veriyorum:
Herkese, tüm Linux kullanıcılarına ve Linux severlere, bir sonraki girdide buluşmak üzere saygı ve sevgilerimi gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder