My Apple Music Works

26 Ekim 2014 Pazar

İTÜ Radyo Ziyareti

22 - 24 Ekim 2014 tarihleri arasında, 23.10.2014 tarihindeki bir Doçentlik sınavına Asıl Jüri üyesi olarak katılmak üzere ve 24.10.2014 tarihindeki ÜAK - Sanat Dalları Eğitim Komisyonu - Genel Kurul Toplantısı'na İnönü Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Müdürü akademik sıfatımla katılmak üzere İstanbul'da bulundum. Bu süre içinde 2012 - 2013 Akademik Yılı ve 2013 - 2014 Akademik Yılı boyunca radyo programı hazırladığım ve bu yıl da, yani 2014 - 2015 Akademik Yılı'ndan itibaren yeni bir başlık ile radyo programı hazırladığım İstanbul Teknik Üniversitesi'nin Maslak - Ayazağa'daki kampüsünde yer alan İTÜ - Radyo'ya bir ziyarette bulunmayı önceden planlamıştım. 

Çünkü ÜAK - SDA toplantısı'nın Güz dönemi Genel Kurul toplantısı Işık Üniversitesi'nin Maslak Kampüsü'nde yapılmış idi. Gerçekten çok güzel ve özel bir vakıf üniversite olduğunu gözlemledim. Toplantı sonrasında İTÜ - Ayazağa Kampüsü'ne geçtim ve çok eski dostum Süha ÇALKIVIK ile buluştum. Bu buluşma sırasında kendisi ile çok güzel vakit geçirdim. En son yüz yüze 20 yıl önce görüşmüş olsak da, bu süreçte telefon ve e-posta gibi iletişim araçları yoluyla bir şekilde görüştük. Ve zaten İTÜ Radyo'da program yapma teklifini bizzat Süha'dan aldım ve hiç düşünmeden kabul ettim. 

Türkiye Radyo ve Televizyon Yayıncılığı tarihinde çok önemli bir yeri olan İTÜ Radyo'ya program hazırlamak benim için ayrı bir şeref ve onurdur. Bu buluşma sırasında çekmiş olduğum fotoğrafları Evernote uygulaması ile blog yazısı haline getirdim ve sizlerle paylaşmak istiyorum. Aşağıda her bir blog yazısının linkini görüyor olacaksınız. Bu linklere tıklayarak elektronik hatıratlarıma ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder